tisdag 5 maj 2009

Nära ögat

Haha, sitter precis och chattar med en läsare och det fick mig att tänka på något som hände med Ole igår.

Vi hade sex och dessvärre är jag inne i en okänslig period, så det var inte överväldigande men heller inte otrevligt. Vi hade hållt på en stund och han var faktiskt lite vild. Efter att jag gett honom en ordentlig omgång med munnen och sedan ridit honom medan jag höll fast hans armar över huvudet tog han över kommandot och la sig över mig. Han körde på och jag märkte att han var nära på att komma. Tyvärr har han ju ibland lite svårt att komma, så för att lyckas drog han sig ur och stog över mig och runkade sista biten.
Jag tycker det är väldigt sexigt att se på och följa med den sista biten på det sättet och njöt av det. Så kommer han. Och plötsligt skjuts en välriktad projektil - rakt på mitt öga! Jag försökte att inte låtsas om det först, ville ju inte förstöra ögonblicket för honom. Men ganska snart började det svida ganska mycket och sen var jag tvungen att gå till toaletten och försöka skjölja ur det. Resultatet blev ett jävligt rött, ganska svidande öga och en massa hårda skratt.

Ganska kul, lite smärtsamt. Som de skojigaste sakerna här i livet ;)

3 kommentarer:

Michelle sa...

Aww, synd om dej.. För inte så länge sedan så la min pojkvän satsen i ansiktet på mej (som han har gjort tidigare) men eftersom jag inte torkade bort den ordentligt (tror jag) fick jag en allergisk reaktion och mina kinder blev svullna, röda och fjällade dagen efter... Men det var bra sex som tur var!

Anonym sa...

Kan svida till mer än på skinkorna.:)

M

http://sextankarnas.blogg.se

Porrtrollet sa...

Det svider så vidrigt!
Råkat ut för det en gång men aldrig mer! Sen är det även en pain att å ur håret >.<