torsdag 7 maj 2009

Goda vanor

Haft en riktigt härlig vecka. Fått gå upp fruktansvärt tidigt, men också slutat på jobbet tidigare. Gjort årets fetaste köp - en ashet longboard - och njutit av solen.

Haft en trevlig vana den här veckan också. Varje kväll, efter tandborstningen och sista toabesöket och avklädningen har jag stuckit ner handen i farliga lådan, plockat upp min favoritleksak och tagit mig en omgång. Kanske tittat på lite snusk.
Har somnat så himla gott efter det varje kväll, är verkligen en tillfredställande vana för tillfället.

Tror jag ska göra det ikväll också, typ nu.
Gör det du också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska nog med leka sen.Men det blir camsex.:)

M

http://sextankarnas.blogg.se

Anonym sa...

Hej...

Hoppas man får prata ngn mer gång med dig på msn....men tydligen inte online alls idag..

Hoppas snart =) Johan