söndag 1 mars 2009

Lite sällskap

Har precis avslutat ännu ett dygn med Ole. Vi gjorde om samma visa vi gjorde förra helgen, tittade på film, åt onyttigheter, snackade jävligt mycket, somnade vid soluppgången, vaknade, la oss framför tv:n och låg där tills han gick ut genom dörren nu. Det har varit otroligt avslappnande och trevligt. Och lite jobbigt.

Jag har så svårt att bestämma mig för vad jag tycker om honom. Eller okay, jag vet ju att jag tycker bra om honom, men inte helt på vilket sätt. Han är verkligen inte den typ av kille ag brukar fastna för, speciellt inte utseendemässigt. Förstå mig rätt, han är otroligt söt, men han är marginellt längre än jag, har sideburns och blond/rött hår. Det vet väl inte ni, men det är inte vad jag brukar titta efter. Men han har en väldigt fin rygg också... Kunde vart en smula mer definierad, men då hade den varit lite väl oemotståndlig.

Vi har inte gjort något sexuellt den här gången heller, men det kom definitivt närmre. Som sagt så är han helt galen i bröst och vi har skämtat en hel del om det och även tagit sig väldigt många accidental boobtouches :)
Han har killat mig på ryggen jag vet inte hur länge, vi har värmt kalla fötter på varandra och under sista filmen nu höll han typ om mig och ett tag höll vi faktiskt lite hand. Det var otroligt längesen jag hade sånna här tankar och min största fråga är hur mycket jag kommer att såra honom. Jag är inte redo för ett seriöst förhållande och jag vill inte göra honom illa.

Trist och känslosamt inlägg, jag vet.

Får väl avsulta med att säga att all den sexuella spänning jag vart utsatt för det senaste dygnet har gjort att jag nu i alla fall definitivt behöver ta mig en rejäl omgång...

1 kommentar:

Tobias sa...

Har själv vart i samma situation fast jag var killen som blev sårad. Mitt råd är att berätta för honom med en gång och avsluta det. Kommer inte komma nåt bra av det ifall du inte vill nåt mer och han vill.