torsdag 12 mars 2009

Intresse

Tänkte avslöja en liten hemlis för er. Hade egentligen inte tänkt avslöja det förrän det blev helt verklighet, men fick lust att göra det nu ändå, så vad tusan.

För några veckor sen blev jag kontaktad av en känd Svensk "herrtidning" där de ställde ett gäng frågor till mig rörande sexuella relationer. De ville ha med mig i en artikel för att få åsikt ifrån en "vanlig" tjej motsatt att fråga någon expert. Jag blev givetvis glad och svarade gärna så gott jag kunde. Fick snart svar från journalisten som tyckt om mina svar och fick även ett gäng fler frågor då de gärna har med mig i fler artiklar.

Det är sånna där saker som verkligen får mig att känna mig sedd. Jag utgår ifrån att det inte ens är helt säkert att jag kommer med i tidningen, men om jag gör det lovar jag att säga till och försöka lägga ut ett klipp från det.

Ojoj, livet som sexbloggare är fullt av överraskningar... ;)

1 kommentar:

M sa...

Fan vilken rolig grej! :) Hoppas det blir publicerat som sagt. Och jag förstår att du hetsas av brev som det nedan, jag fick ett galet kåtslag, och då är brevet än då inte ens till mig. Helt underbart!