söndag 15 mars 2009

Norrbaggesex!

Ojoj, nu ska ni få höra!
Äntligen, efter 6 månader, har jag lyckats ha sex med en tvättäkta norrman!

Skulle egentligen på jentekvell igår och vart lite nervös för det, men när den visade sig vara inställd kollade jag med vännen och puddingen Ole vad han skulle göra. Han hade inga planer så vi gjorde dejt för att frossa i öl, pizza, film och Bundy-greppet. Deilig.
Vi såg på en film eller två och hade det så gött som vi brukar plus att vi blev lite fulla. Fram emot 3-tiden somnade jag en stund med huvudet i hans knä och när ja vakna till igen bestämde jag att nu ska vi lägga oss.

Har ju nämnt om Ole tidigare att han är väldigt glad i bröst, så när jag tog av mig tröja och BH för att sätta på mig något att sova i vände jag mig om lite för tidigt, med vilje så klart, så att han fick se dem. Detta gjorde honom givetvis igenting.
När vi sen kom i säng la han armen om mig och det tog inte lång tid innan han började kyssa mig. Efter en stunds heta kyssar och en tröja mindre kände jag att jag ändå måste säga något, så jag avbröt honom och sa att detta inte var något seriöst. Hann svarade att det var han helt med på och sen blev det inte så mycket mer prat.

Lite synd är att han har en del skägg och det var lite väl långt, så det rev lite när han var nere och slickade mig, men resten kan jag inte klaga på. Han hade tidigare flera gånger kommenterat och skämtat om att han har så liten penis, men jag kan inte säga att jag tänkte mycket på det. Det var riktigt skönt och det gick riktigt naturligt för att vara första gången. Han var påhittig som bara den och när jag fick göra min grej verkade han riktigt nöjd. Eftersom jag vet att han är så visuellt inriktad såg jag till att ge honom något att titta på när jag var on top.

Han fick dock problem med att komma, så vi höll på i nära 2 timmar och den sista tiden var mest ett race mot orgasmen, så det var lite synd, men jag misstänker att det hade en hel del med nervositet att göra och jag tänkte fan inte ge mig. Till slut stog vi i duschen och efter åtskilliga försök från min sida fick han ta saken i egna händer. Jag skämtade och sa till honom att bättre runkstoff än så här skulle han väl knappast få och det höll han med om, och till slut kom han och vi föll nästan ihop båda två av trötthet.

Idag tog vi, trots lite träningsvärk i lår och korsrygg för mig, en långpromenad i det underbara vädret ner till Aker Brygge. Helt fantastisk utsikt över norska fjorden. Blev inte så mycket mera närkontakt idag, några små touchar då och då bara och en puss nu när han gick.

Var så härligt att ha lite löst och ledigt sex med någon jag tycker om. Tänkte på att ju förra killen, Hugo, hade samma problem att han inte kunde komma men då sket jag i det. Den här gången var det en helt annan sak, ville ju verkligen att han skulle ha det skönt och få komma.
Jag hoppas att detta kan utvecklas till något bra och att det håller sig på en bra nivå. Ingen av oss tycker om att prata om för seriösa saker så jag tvivlar på att något kommer att bli rent uttalat, men det ska bli spännande att se.

Nu kommer jag inte träffa honom på ett tag, för han jobbar sent och jag tidigt denna vecka och sen ska jag till Sverige till helgen och träffa Eskil.
Spännande tider!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Två timmar för att HAN skulle komma?
Fick inte du någon orgasm? Kämpa inte han för att DU skulla komma?/Nisse

Ormen i Paradiset sa...

Grymt! Grattis till "förlusten" av den norska oskulden! :)

Lika roligt varje gång du uppdaterat, synd att du inte har möjlighet att göra det oftare bara :(

Har förresten en liten tävling som vi tror skulle passa för dig att vara med i, kika in om du har lust ;)

Puss från paradiset!

Christine sa...

Nisse: Var inte orolig, jag förklarade för honom i förväg att jag inte kommer med killar. Dessutom försökte han, det bara går inte :)
Att det tog honom två timmar att komma var verkligen iväntat, men jag är inte den som ger mig! :P

Ormen: Ja, jag vet att jag uppdaterar för dåligt! Idag har jag första flyttlasset till nya lägenheten att skylla på i alla fall :)
Men efter helgen lovar jag i alla fall nytt Eskilsnusk!

Anonym sa...

Hej
Jag heter Eva Svedmark och arbetar som forskare vid Umeå universitet. För närvarande gör jag en undersökning till ungdomsstyrelsen. Jag skulle gärna se att du var med i denna studie. Maila gärna mig på eva.svedmark@upc.umu.se om du känner att du vill vara en del av min forskning.

Hälsningar
Eva Svedmark
Doktorand/pedagogisk konsult
Umeå universitet