söndag 22 mars 2009

Tagen

Oh, vilken helg!

Sitter hos Eskil nu, han håller på med tvätten så jag får passa på att snabba mig. Har haft helt otroligt bra sex och överraskningen han lovade mig var faktiskt över förväntan!

Igår sågs vi en snabbis innan vi båda skulle iväg på varsin fest, jag var tvungen att dumpa av lite grejer hos honom. Var egentligen tänkt att ja bara skulle lämna av det och sen gå men det gick ju inte. Väl innanför dörren började vi nästan krampaktigt kyssas och ta på varandra. Vi var ovanligt verbala igår och berättade precis vad vi ville göra med varandra. Händer inte så ofta nu för tiden, men när det gör det är det otroligt sexigt och hett.
En av mina favoritkommentarer var när han viskade i mitt öra att han hade längtat efter att se mig hjälplös och samtidigt tog han tag i mina händer bakom min rygg och tog ett stadigt tag om min hals. Damn, vad det gjorde inverkan!!

Hinner inte berätta mer nu, han är nästan klar, men jag lovar er att jag har en massa smaskigt att skriva om sen när jag har mer tid.
Den som väntar på nått gott... ;)

1 kommentar:

M sa...

Oh! Jag längtar efter att få höra resten. ;)