tisdag 10 mars 2009

Hetsad

Ojojoj, i söndags natt kom äntligen det jag väntat på så länge - nästa snuskbrev från Eskil.
Han lovade mig det säkert i julas nån gång, men eftersom han inte är typen att komma ihåg saker har jag fått påminna honom både 1 och 13 gånger och dessutom mutat med de bilder vi tagit han inte sett, och till slut funkade det äntligen.

Så här har ni vänner, helt utan cencurering eller skrupler, historien Eskil skrivit som fick hela mig att bulta av åtrå och hela mitt huvud att minnas varför jag hängt ihop med honom så länge nu:

Jag hällde upp mer vin åt dig. Inte för att du hade bett om mer men jag tyckte ändå att jag hade rätt att hämnas en halv flaska lakritsshots. Klart jag hade baktankar. Jag kommer knappast glömma hur vilt de blivit senast vi hade sex på fyllan.
Vi hade just käkat en god middag med tända ljus och lite tåflirtande. Du hade landat i min hall en timme tidigare med ditt härliga leende och en massa härliga kyssar. Kändes som en evighet sedan vi sågs. Men fan va kyssar blir bättre när man måste vänta på dem.
Jag hade riggat en film och snacks efter maten men var mycket mer intresserad av att se dig sitta naken på mig. Längtade mycket mer efter att känna din varma hud mot mig. Mer intresserad av att höra dig andas tungt i mitt öra, mycket sugnare på att smaka på dig. Antingen så hade tåflörtarna röjt mig eller så var du lika ointressserad som mig av film tittar idén.
Du gick runt bordet och satte dig i mitt knä. Jag la händerna på dina höfter. Tog ett hårt tag och kysste dig. Jag behövde inte vrida mycket i dina höfter för du skulle fatta att jag ville ha dig grensle över mig. Du gjorde en ansats till att lyfta över ena benet men jag kunde inte släppa ut din härliga tunga ur min mun utan att bita lite i den och hålla kvar dig en sekund. Kanske tog i lite hårt för du svarade med att nypa mig i låret. Kände mig lite för ivrig, jag hade ju hela helgen på mig att bita dig.
Jag blev så härligt upprymd av att känna dina läppar mot mina. Ha dig sittandes gränsle över mig och ha all tid i världen att utnyttja dig och din sköna kropp. All tid i världen att få se dig njuta. Tillslut blev jag för ivrig. Det finns alltid en gräns för vad man klarar. Jag vet att jag gått över den någon gång då du jag fick reda på vad de innebar att vara dumkåt. Det var jävligt skönt men det passade inte riktigt nu. Så jag lyfte upp dig på bordskanten. Fortfarande med ett ben på varje sida av mig men i lite bättre höjd. Jag la min hand mot dit skrev. Härligt att känna att jag inte hade så långt förspråmg på kåtskalam som jag trodde. Kände värmen från din fitta genom jeanstyget. Tror tyvärr att just den värmen fick mig att önska mig djupt in i dig och det gjorde att jag drog ifrån dig på kåtskalan.
Jag ställde mig upp och drog ner dig från bordskanten så att dina fötter nuddade golvet, så att din sköna rumpa lytfe från bordet, så att jag kunde få av dig byxorna. Nu utan byxor fanns det inte längre någon anledning att ha dig ståendes, så jag lyfte upp din underbara rumpa på bordskanten igen. Men först efter att jag känt på den ordentligt. Jag satte mig själv på knä på golvet så jag kunde lägga mina läppar mot insidan av ditt lår. Kyssa det, för att sedan fortsätta in till din ljumske. Det blev varmare om läpparna och jag hörde hur du suckade. Det är underbart att retas med dig. Hur kåt jag än va då så kunde jag inte bara gå vidare med tungan över dina trosor utan att stana och leka med dina nervknutar i ljumskarna. Jag gled snabbt över det tunna våta tyget som skyddade din klitoris från minn tunga. Fortsatte till din andra ljumske. När du märkte vad jag höll på med tog du tag i mitt huvud och såg till att jag hade min retsamma tunga på rätt ställe och att det inte fanns något tyg som din klitoris kunde gömma sig bakom. Jag rörde tungsn aldeles för snabbt fram och tillbaks. Använde den för att försök tränga in i dig. Försökte suga tag i så mycket som möjligt. Jag kände att det inte fanns en chans att jag skulle kunna hålla min hårda kuk utanför dig mycket längre. Jag stälde mig upp och slet av mig byxorna. Jag kysste dig mellan de korta små andetagen du tog. Kände hur kuken låg och vilade mot din ljumske, började gnida den mot din fitta. Den blev våt. Jag kände värmen mot roten av min kuk som nu var tryckt mot dig. Jag tog tag om min kuk med ena handen och i ditt huvud med den andra. Jag höll dig i et fast grepp under hakan och såg till att du inte kunde kyssa mig eller vrida huvudet åt något annat håll.
Blicken i dina ögon medans jag pressade min kuk, som nu bultade i takt med min puls, djupt in i dig sa precis allt. Det syntes hur mycket du hade längtat efter att blit knullad. Du visade hur hårt du ville bli tagen, jag såg att det var jag som hade full kontroll över dig just nu. På något otroligt sätt lyckades jag hålla mig från att bli tokkåt. Antagligen var det för att jag hoppades på att du skulle hinna bli det innan mig. Det är så underbart att se dig tappa fattningen samtidigt som du tar kontrollen. Jag lyckades vilket fall dra kuken hela vägen ur dig och stanna just vid din öppning. Jag rörde kuken i cirklar då den bara var någon centimeter in i dig. Jag drog ut den helt och lekte med den över dina riktigt våta läppar.
Då äntligen. Du tog tag i handen jag fortfarande höll ditt huvud med, puttade mig baklänges, gjorde dig lös från mitt grepp och hela din kropp sa att det var din tur att ta vad du ville ha och sluta med den förbannade pettingen. Så som du tryckte ner mig på golvet var det ingen tvekan om att du hade nått gränsen för hur kåt man kan vara när man fortfarande vet vad man gör. Hade det inte varit för att du var tvungen att passera min kuk medans du kröp upp mot mitt ansikte hade du ridit mig med en gång. Som tur var va du lika sugen som alltid på att kåta upp mig med din tunga och dina mjuka läppar. Jag brukar tycka att det är jävligt skönt att vara i din mun men att jag inte kom direkt denna gången var helt otroligt. Dina läppar var om möjligt mjukare än vanligt, din mun varmare och din blick gjorde mig galen.
Jag knuffade ner dig på rygg. Jag kommer inte i håg om jag slet hårt i dig eller om det stog något i vägen jag vet bara att jag skulle tillbaka in i dig. Jag tryckte in min kuk hårt i dig, nu var det min tur att tappa fattningen. Jag tog ett hårt tag om dina handleder och fortsatte med de hårda stötarna in i dig. Jag flyttade ena handen och la den kring din hals, kände ett rus av kåthet och makt rusa genom kroppen. Jag vet inte riktigt hur hårt jag höll fast dig mot golvet men jag vet att min kuk slog in i dig. När jag fäste blicken i dina ögon fanns det inte en chans att hålla tillbaks något längre. Jag tror att jag var helt borta en tiondel av en sekund. När jag kom tillbaks skakade hela kroppen, just då var det omöjligt att forma en enda tanke. Jag kände mig som träffad av blixten. La mig tungt mer över din kropp. Underbart. När skakningarna börjde lungna ner sig tänkte jag på hur bra denna kvällen skulle sluta. Jag hade ju inte ens plockat fram överraskningen än...



Visst är den helt fantastisk upphetsande och eggande!
Den där överraskningen är jag speciellt nyfiken på, den har han nämnt förut och jag är verkligen sugen på att få se, eller kanske känna, vad det är för något.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj - visst blir man kåt när man läser! :-)

Anonym sa...

Lite sugen blir man ju av att läsa denna text. Jag skulle uppskatta om du kanske la upp videoklipp när ni är i full gång eller mer bilder. :)