söndag 8 mars 2009

Fjern

Oj, den här veckan har varit så otroligt lång så det är nästan inte kul ens. Det har varit helt vilt på jobbet, jag har jobbat en massa övertid och plus det har det vait en massa utanför och de få minuter jag varit hemma har inte internet fungerat. En otroligt dålig bloggvecka därför, och jag beklagar verkligen det.

Inte mycket nytt på sexfronten. Ska till Sverige om två veckor för att gå på en konsert Eskil bjuder mig på. Ska bli mysigt som bara den! Vidhåller dock det jag sagt tidigare, Eskils glansdagar verkar vara över lite. Tror verkligen det är därför jag fått en liten grej för Ole nu, för att jag behöver någon att tänka på. Håller med kommentarerna som säger att jag borde ta det lugnt för jag vet att det är rätt. Försöker verkligen göra det, men samtidigt vill jag gärna umgås med honom. Har i alla fall bestämt att kommer vi i en situation där något håller på att hända ska jag förklara för honom att det sker på egen risk.

Vi har fått en ny lägenhet! Var på visning i onsdags och blev tillräckligt intresserade, så vi sa till och dagen efter fick vi besked om att den är vår. Den ligger faktiskt än mer centralt än den vi har nu, men är mindre och mycket billigare, så vi är väldigt nöjda. Dock medför det centrala läget också att det blir mer stök, men det ska vi nog klara. Så härligt att veta vart vi är på väg någonstans.

Har verkligen inte kännt sug efter att onanera något den här veckan. Är väl inne i en sån period kanske. Får väl ändå försöka att få till det snart, annars blir jag så konstig.

Vann i poker ikväll också! Spelade mot 4 killar och slog dem alla. Vann otroligt välbehövliga 200 kr som ska få mig att överleva fram till löningen på tisdag.
Åh, det är en underbar helg...

Inga kommentarer: