måndag 30 mars 2009

Uppdatera

Førlåt!

Jag vet att jag inte uppdaterat på år och dar, men nu har vi æntligen fått øver alla grejer till nya lægenheten och håller på att inreda den før fullt. Den blir otroligt fin och hemtrevligt våran. Ett stort, STORT minus ær dock att vi inte har något internet dær æn, och inga grannar dumma nog att slæppa in oss på sina uppkopplingar. Sitter dærfør på ett skruttigt internetcafè precis nedanfør dær jag bor och førsøker skriva lite diskret.

Helgen blev riktigt bra. Vi fick stæda ur gamla lægenheten vilket var rætt segt, men vi hann med en del kul också. Bland annat hann jag få mig andra omgången med Mr. Norrbagge.
Spænnande nog var det Emma som såg till att det blev av. Vi var i lægenheten på lørdagskvællen och stædade till strearinljusens sken (ni deltog væl i Earth Hour, allihopa?) och kom på att vi ju givetvis var tvugna att gøra något æckligt med vår hyresværds sæng innan vi åkte dærifrån. Ole var på væg dit, så nær han kom sa Emma att nu fick vi så snællt gå in och ha sex på hennes sæng och komma på madrassen før så var det tvunget att bli. Sagt, och gjort. Stackars Ole fatta væl knappt vad som hænde, men snart var vi igång på sængen. Och vad skønt det var! Helt otroligt och jag blev så glad att detta kanske faktiskt ær vært att fortsætta længre.

Oj, nu ær jag snart sen till jobbet, men hoppas ni håller ut lite, ska førsøka få till det med bættre internet inom kort.

3 kommentarer:

Sexdrömmen sa...

Hej! Sexdrömmen länkar till dig och det kan hända att jag skriver om dig då och då :). Länka gärna tillbaka om du vill. Mvh Sexdrömmen http://www.sexdrommen.blogg.se

Bloggslynan sa...

Ja det känns handikappat utan internet...

Mr M o Selene sa...

Vi väntar så gärna ut erat internet.
Måste ha varit ett bra sätt att avsluta en lägenhet på.
Känner igen mig i det där med att sitta o skriva på internet cafe. Gjorde ju det på diverse olika ställen under jul o nyår.
Lycka till med nya stället.