tisdag 24 mars 2009

Skynda

Har fått mig ett litet fönster av ensamhet nu innan Emma kommer hem och vi ska packa och flytta grejer till nya lägenheten, så jag tänkte skynda mig att fortsätta på det jag började skriva om häromdagen.

Vi sprang upp på sovrummet och hade snart fått av oss alla kläder. Vi kysstes så där hungrigt som när man vet att ingen av oss har något som helst annat i huvudet än det som händer just här och nu och man vill ha varandra så att det känns i hela kroppen. När Eskil sträckte ner handen och kände mellan benen på mig stönade han ljudligt till av njutningen att märka hur otroligt våt jag var. Häftigt att han kan tända så på det och det tackar jag inte nej till! Vi byggde upp en stund med mer smek och pett men sen kunde vi inte hålla oss längre och precis när han tryckte in sig i mig böjde han sig fram till mitt öra och sa "Välkommen hem" lite klyshigt, men så effektivt. Kände mig otroligt välkommen och tappade snart bort mig bland alla stön och häftiga andhämtningar.

Efter att han hade kommit låg vi och pustade ut tillsammans ett tag. Sen fick vi ta oss samman, vi skulle ju faktiskt på fest. Varsinn till och med. På med kläderna och iväg.

På fest var det skumt. Konstigt att upptäcka att människorna man flyttat ifrån och inte träffat på länge fortfarande gör exakt samma saker som de gjorde då. Det gjorde mig otroligt tacksam för det liv jag har.

Efter att ha möglat lite på festen drog jag in till Göteborg och till kompisgänget där även Eskil var med. Drickande och dansande och många "Hej det var längesen!" och till slut bestämde vi oss för att gå. Tog bussen hem och skyndade oss in. Dags för omgång två.

Eskil placerade mig i soffan på nedervåningen och förklarade att nu fick jag snällt sitta här tills han kom ner och överraskade mig. Inte mycket val och inte mycket protester från min sida. Satt några minuter och undrade och väntade innan han kom dundrande ner för trappen igen och sa något i stil med "Är det någon som är för het här?" iförd brandmannakläder! Tappade nästan hakan men blev så glad och så tänd på en gång. Så klart var han sexigt som ett djur med sin platta mage under den där stora jackan och hängslebyxorna därunder, och jag kände att något sånt här måste belönas, drog ner byxorna lite, fortfarande sittandes, plockade fram hans redan hårda kuk och började suga av honom.

Flickor, om ni inte brukar suga av killen ståendes - gör det! De blir så knäsvaga och överväldigande kåta av att kunna se dig där nere att de nästan välter. Helt underbart. Snart bestämde Eskil att nu var det dags för något mer och förklarade enkelt att nu skulle han lägga sig ned så att jag kunde rida honom. Bättre idéer än den kvällen tror jag aldrig han har haft! Red honom i soffan med ena foten i golvet för extra stöd och det var så skönt och han var så sexig att se på så det var nästan inte klokt. När han var nöjd där ville han ha mig i köket, så jag fick snällt gå ut och halvlägga mig över köksbordet medan han borrade in sig i mig bakifrån med ett fast grepp i mitt hår. Jag älskar när han får sina dominanta ryck och njöt i fulla drag av den lite tuffare hanteringen.

Efter ytterligade en stund sprang vi upp till övervåningen och sängen. Det blev fler vilda tilltag och vi roade och länge och väl ändå till vi båda låg flämtandes i en svettig hög. Fick skölja av oss lite för att sedan stilla och nära somna in tätt, tätt ihop.

4 kommentarer:

M sa...

Men fyfan va läckert! :)

Anonym sa...

Mmm ... visst är det härligt att släppa loss och knulla både lite här och var som det faller sig.

Och, ja, det är svårt att stå stadig när hon glider ner framför en och lirkar fram kuken och börjar suga! :-)

Mr M o Selene sa...

Härligt att du får lite sköna omgångar. Överraskningar brukar hetta upp ganska så ordentligt.

SALK sa...

mmm blir så avis . vill ha sex jag med