fredag 27 februari 2009

Tagen

I natt hände en lite konstig grej.
Jag hängde med Ivan igår och när klockan började bli mycket sa vi att jag skulle sova hos honom. Alltid trevligt att sova med Ivan, tycker om närheten utan att det är några som helst krav på mer. Jag vet att han inte vill a sex utan kärlek och han vet att jag inte vill ha kärlek. Därför funkar vi för tillfället väldigt bra ihop. Vi kramas en hel del och gosar och har sovit ihop en hel del gånger.
Den här gången blev de dock lite annorlunda.
Han har fått för sig att han ska gå så länge han kan utan att runka. Nu har det gått 6 dagar. Jag gillar att retas med honom för det och igår kväll kysste jag honom på halsen och lite annat som definitivt påverkade honom, men inget mer seriöst.
Så gick vi och la oss och somnade skedandes. Efter x antal timmar vaknar jag av att han rör på sig. När jag vaknat till lite märker jag vad han håller på med. Jag känner hans stånd mot rumpan och han ligger och juckar mot mig. I sömnen!
Jag började vrida på mig och ville få honom att sluta utan att väcka honom och snart blev jag av med honom.

Jag berättade det för honom idag och han tyckte det var sjukt pinsamt. Försökte lura mig att han vart vaken och velat skämta, men det vet jag att han aldrig skulle gjort så seriöst.
Har i alla fall sagt nu att jag inte tänker sova med honom något mer innan han börjar runka igen.

4 kommentarer:

Mr M o Selene sa...

Men du Christine det är ju bättre att skriva sällan och ha något innehåll.
Du har klar gjort att du inte har tillgång till internet hur som helst. I ditt fall ser man framemot ett nytt inlägg.

Tycker du ska fortsätta som du gör.
Skönt att någon håller med mig om gästutvik.
Vi har ju faktiskt våra bloggar för att vi står för det vi är o gör.

Satyriasis sa...

Ledsen att meddela att ett runk innan läggdags inte alltid hjälper. Jag är nog på hustrun varje natt och befinner mig i någon gråzon mellan vaken och drömmande. På morgonen berättar hustru hur många gånger jag väckt henne, då får jag reda på att det är fler gånger än jag trott, så då har jag utöver dessa gråzoner ytterligare varit på henne i drömmarnas land. Men va fan, det är väl inte så farligt ändå, eller!?

Christine sa...

Nej då, det var inte så illa och vi skrattar ju bort det. Det var bara så oväntat och konstigt när det kom från honom :)

Anonym sa...

Kolla in mitt inlägg om att bli rik på bloggen hur enkelt som helst…

http://kalsonglinus.blogspot.com/2009/02/vill-du-bli-rik-sa-enkelt-som-mojligt.html

Läs det, du kommer inte ångra dig ;)