onsdag 18 februari 2009

Kontakt

Jag har fått lite mail från några av er läsare och jag tänkte bara ta tillfället i akt, som det så vackert heter, att tacka för dem.
Jag tycker det är jättekul att få respons från läsare, men ja tycker också om att starta disskutioner, utbyta erfarenheter och bara småprata. Så har du något att säga, mer än i en kommentar, kasta dig över ett mail. Mailadressen, om den är svår att hitta, är mittsexliv@hotmail.com

Vi har nu haft besök av ett franskt par i två nätter. De hittade oss genom en "Couch Surfing"-sida vilken går ut på att vi erbjuder en sovplats ett kort tag för dem som är på besök från andra ställen. Riktigt trevligt, men dåligt med privatliv dessvärre.

Tänkte på det där med onani. Jag verkar få svårare och svårare att komma, även själv, desto mer grejer jag provar. Det är som att nyhetens behag tillfredställer mig nästan lika mycket som själva akten gör. Första gången jag testar en ny leksak, till exempel, kommer jag ofta väldigt enkelt, nästan tidigare än jag önskar själv. Antagligen också därför att det är en ny känselsensation med just den leksaken. Nu har det dock blivit så att jag har det svårare och svårare med de leksaker jag har och även om det är väldigt kul att leka med dem skulle jag önska att jag slapp göra en så stor grej av det varje gång jag vill ha en orgasm.

Är det någon som har ett tips, eller kanske känner igen problemet?

3 kommentarer:

Mr M o Selene sa...

Det där med att erbjuda sovplatser skulle vara något.
Vore ju en idé för oss som sexbloggar.
Förstå vad live shower man kan få se resp vad som kan hända då.

Anonym sa...

Svar: Ja det var hur sexigt som helst ;)

Anonym sa...

Prova med att försöka hitta G punkten när du onanerar så kanske du kommer lättare. Min fru upplevde lilla döden en gång för ett antal år sedan när jag pullade henne.

Lilla döden är en så extrem orgasm att man svimmar, mer eller mindre.

Hon, som då var min blivande fru, låg på rygg med benen isär. Jag slickade fittan och körde med två fingrar in och ut i fittan, uppvikta mot G punkten. Efter ett tag vred hon sig i orgasm.

När kvinnan ligger på rygg är G punkten uppåt mot naveln, innen i den blöta kåta fittan.
Ralle.