fredag 13 februari 2009

Borta

Ursäkta frånvaron, men vi har varit totalt utan internet i några dagar. Segt.
Är i Sverige hos föräldrarna nu och kan därför surfa som aldrig förr, men dock begränsat på grund av sällskapet.

Tänkte ändå berätta ännu en trevlig historia från förra helgen. Det var det sista vi hann med innan Eskil åkte tillbaka hem igen. Vi kollade först på senaste Bondfilmen och det var väldigt kul för jag råkar tända något otroligt på den mannen. Damn. När den var slut drog vi oss in till sängen för att ha lite kul. Vi visste att vi hade lite tidspress och delvis därför tror jag han fick lite prestationsångest och kände sig lite stressad. Sexet var riktigt bra och det var synd att det snart skulle ta slut, men när Eskil föreslog att han skulle bära in mig till duschen så att vi kunde avsluta där höll jag ivrigt med. Älskar att ha honom i duschen.

Nakna som vi redan var ställde vi oss under strålarna och han vände mig snart om och tog mig bakifrån mot väggen. Blev dock ganska jobbigt och snart bestämde jag att nu fick jag göra något åt saken. Satte mig på huk och gjorde något av det jag gillar bäst - avsugning i duschen. Älskar att känna strålarna mot min kropp och få känna mig sexig medan jag ger honom en behandling som får syret att nästan helt lämna det övre huvudet. Höll på en stund och fick sedan gå upp lite för att vila. Han tog saker i egna händer en stund och runkade för att komma. Tydligen var det lite svårt för honom, men när jag såg att det närmade sig böjde jag mig ner och tog ollonet i munnen. Fick en otroligt önskad effekt. Han fick vad jag brukar kalla för en attackorgasm, flämtade förvånad till och kom och kom tills han knappt kunde stå. Bokstavligt talat. Han lutade sig mot väggen och fortsatte att stöna och jag fick hjälpa att hålla honom uppe tills han hade sinnesnärvaro nog att gå ut ur duschen en liten stund för att få i sig lite syre.
Sjukt sexigt att kunna framkalla något sådant. Obetalbart.

Blir tyvärr ingen bild idag eftersom de alla finns hemma i Oslo, men det är väldigt kul att höra alla uppskattande saker och jag lovar att lägga upp fler snart :)

Hoppas ni alla får en orgasm eller två på platshögtiden imorgon. Själv tänker jag försöka ignorera den lite, men ska väl pröva att hinna träffa Eskil en stund ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ,vill bara tipsa om den nystartade topplistan enbart för svenska sexbloggare.Registrera din blogg och få fler besökare.Du borde vara med=)

Vem är Sveriges bästa sexbloggare?
http://sexbloggare.topplista.com/

Mvh Ermin

Anonym sa...

Härligt att bli avsugen i duschen. Kollat lite i bloggen, du har fina former. Skulle vilja se mer närbilder på fittan när fittan är blöt, uppsvälld och nära orgasm. Hällst under själva orgasmen.

Du har en hä'rlig blogg.
Ralle.