tisdag 24 februari 2009

Nöden har ingen lag

Ibland måste man bara.

Efter en helg av otillfredställande sex och en del sexuell spänning som aldrig fick något utlopp kunde jag behöva mig en ordentig omgång med leklådan. Dock har vi nu ännu en Couch Surf-besökare här, en pudding till australiensare som Emma satte på första kvällen, så jag har inte haft en stund för mig själv på flera dagar. Då får man improvisera lite...

Nu när Emma hoppade in i duschen och Nathan (astraliensaren) sitter och tittar på tv i vardagsrummet passade jag på att slänga fram favorit vibratorn, sätta på en porrsnutt på låg volym och köra en snabbis med mig själv. Det vibrerar fortfarande lite i fingrarna och jag känner att fittan är så där härligt uppsvälld som den blir en efter en tillfredställande orgasm. Underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter härligt!
Det skulle jag vilja se!