måndag 2 februari 2009

Chained

En grej med metrobloggen som faktiskt var kul var det där med att man kunde tjäna lite pengar om man låg i. Förväntade mig till en början inte att jag skulle göra det, men så satt jag plötsligt där med väl över 5000 sidvisningar per månad och pengarna fullkomligen strömmade in.
Inte.
Nej några stora pengar blev det verkligen inte, men lite grann i alla fall och jag vet exakt vad de ska brukas på. Andra bloggar blir stöttade av spännandesnusksidor, jag är inte det så då får man sponsra sig själv.

Eskil kommer ju på fredag och då har jag lovat att ha inhandlat något utav det bästa jag hört om på länge. Här i Norge är inte alla lagar riktigt lika hårda och då får man naturligtvis utnyttja det och införskaffa sig ett par sånna här från teknikmagasinet.no.



Riktiga handbojor utan panikutlösning och med 48 cm lång kedja. Är det inte underbart!
Jag kan snart rymningssäkert och fast spänna fast den där sexiga saken i min säng ochutnyttja honom tills han sprängs. Can't wait...



P.s. Angående att jag inte uppdaterar så ofta. Jag jobbar heltid och pendlar 1½ timme varje dag, så det finns inte alltid tid. Jag snyltar dessutom nät av grannarna som inte alltid vill dela med sig. Jag måste ha intressanta saker att skriva om, så jag måste ju hinna uppleva saker. Tips om du tycker att det uppdateras för sällan, använd någon form av prenumeration på bloggen får du bara meddelande när den är uppdaterad :)

Inga kommentarer: