fredag 30 januari 2009

In da butt

Jag måste säga att jag är kluven till det där med rumpan.
Som yngre fick man ju alltid höra att säger en kille att han vill knulla dig i röven ska du säga att får du stoppa upp något i hans så visst, då skulle han minsann komma på andra tankar. I verkligheten måste jag säga att detta är helt uppåt väggarna galet. Många av de killar jag snackat med tycker mycket om att få saker upp i stjärten, det är ju till och med så att de flesta killar säkert njuter mer av det än tjejer, eftersom de har sin g-punkt där. Jag vet att Eskil tycker om att få sin g-punkt stimulerad, till exempel. Jag har aldrig gjort det själv faktiskt, men han har berättat att hans ex har gjort det tidigare.

Jag har aldrig haft analsex och är väl inte så sugen på det i nuläget heller. Jag har dock börjat experimentera lite med det, både själv och med Eskil. Eskil tycker om att smeka mitt anus när vi har sex, framförallt i doggystyle. Det tycker jag kittlas ganska skönt, men det tillför mest för att han verkligen tänder på det.
Det jag gjort för mig själv har gett bättre resultat. Jag började med att bara hålla en vibrator mot anus medan jag onanerade med en annan mot klitoris. Nu har jag jobbat upp mig till att ha en liten vibrator i stjärten ibland när jag känner för det. Det är riktigt skönt faktiskt. Fast på något sätt tror jag mest att jag tycker om det för att det är nytt och lite spännande.

Vad tycker du om att ta emot eller utföra sexuella tjänster som innefattar bakdörren?


Btw. 7 dagar till Eskil kommer hit.

2 kommentarer:

Mr M o Selene sa...

Sex där bak ska ske med samförstånd. Görs det inte rätt så kommer det aldrig att bli skönt.
För killar är det väldigt skönt med ett finger i baken vid en avsugning tex.
Man får en orgasm som är grym vid anal-stimulans.

M sa...

Jag kan definitivt rekommendera det! :) Jag hade lite samma tankar som du innan, men det hade helt och hållet att göra med att dom personer jag testat det med inte hade en aaaaning om hur man gör.

När jag testade det igen med ett kk för några år sedan så fick jag fan ett hallelujamoment. ;) Idag är jag helfrälst, för stimulansen av analen är något mycket njutningsfullt.

Men som sagt, båda ska vara med på det, och det ska göras varsamt och med samförståelse.

M