söndag 25 januari 2009

Bloggbyte

Till slut har även jag ledsnat tillräckligt på metrobloggen och bestämt mig för att överge den. Jag hoppas att även ni tycker att det är en förbättring och följer med mig.
Kan ju aslöja att det även finns fler anledningar till at jag bytte. Jag tänkte nämligen börja lägga upp lite mer bilder! Har själv märkt att jag tycker att de bloggar som lägger upp lite bilder är intressatare än de där det bara är text, så även om jag inte tänker försöka lägga migg på samma nivå bildligt som t.ex mina vänner bakom Ormen i paradiset, så vill jag gärna bidra lite visuellt.
Så om du gillarmin blogg och vill hjälpa till lite, lägg gärna ut en länk med min nya adress så att andra hittar hit också.

Välkommen till Mitt Nya Förbättrade Sexliv!

3 kommentarer:

Ormen i Paradiset sa...

Välkommen till blogger :)
Ska bli roligt att följa dina äventyr här istället för metro.

Ha en fin kväll!

Kram

Mr M o Selene sa...

Klart jag ändrar länken till dig o gör reklam åt dig.
Ska bli trevligt med en visuell sida också.

Anonym sa...

Åh underbart detta ser vi fram emot!