måndag 26 januari 2009

Uppskattning

Kul att så många gillade bilden! Ger ju så klart mersmak för mig också ;)
Angående busken. Jess, det är en frodig lite bush jag har där nere. Tycker verkligen om den. Friserar den fint men tänker verkligen inte ta bort den. Prövade det för några månader sen, men gillade det verkligen inte. Känns bra att ha i alla fall något synligt bevis där nere på att jag är kvinna och inte flicksnärta :)

Annan uppskattning under kvällen kom från Ivan. Han var här ikväll för att få hjälp med körkortsteori. Var igång för två år sen tydligen men ledsnade, så nu är han tillbaka för ett andra försök och då vill han gärna ha hjälp av mig.
Vi har blivit mer och mer intima under de senaste veckorna och samtidigt som jag verkligen tycker om det, mycket eftersom jag fått absolut noll med sex på många många många (okay tre) veckor nu, så känns det lite osäkert. Jag är nästintill 100% säker på att han kommer att få för mycket känslor för mig som jag inte kan besvara och det har jag sagt till honom. Han håller med.
Ändå kan vi inte hålla oss.
Vi har sovit ihop ganska många gånger nu och vi håller alltid om varandra. Som jag skrev om i ett tidigare inlägg på min gamla blogg så har jag även sett hans kuk och han har både sett och tagit på mina bröst. Det är ju så trevligt.

Så ikväll låg vi i min säng och pluggade ett tag. Jag gick ut för att gå på toa och när jag kommer tillbaka liggerhan under täcket. Jag visste nästan direkt att nu hade han något lurt på gång, han brukar ha det. Så jag år fram och lyfter lite på täcket och upptäcker vad jag misstänkte.
Han är naken.
Mysig men en aning svårhanterlig situation.
Jag hotar med att binda fast honom, dra fram en vibrator och köra pp i stjärten på honom, vilket i hans ganska homofoba sinne är likvärdigt med dödsstraff, men plockar istället fram massageolja. Så masserar jag honom en stund och tar sedan av mig tröja och bh så att han kan få massera mig.
Han kan ju naturligtvis inte hålla sig från att ta på mina bröst, han verkar verkligen gilla dem, men det är okay och mycket mysigt.
Dock sover han inte över i natt och det känns skönt. Det kändes som att om han gjort det skulle risken vart stor att det hände något jag inte kan kontrollera. Det kände jag framförallt när han låg och smekte mina bröstvårtor.
Är så sjukt känslig där...

Nej det ska bli intressant att se hur detta utvecklar sig.
Två veckor kvar till träff med Eskil igen.
Kommer jag att uthärda eller falla för frestelsen?
Stay tuned for more action...

2 kommentarer:

M sa...

Jag är imponerad av din karaktär! Jag hade nog trillat dit, trots risken för att känslor utvecklas. :/ Men det är säkert en bra sak att avstå i det läget. :)

M

Anonym sa...

Helt rätt angående busken! =) Sen hör jag till den kategorin som gillar när det är hårigt o fint! :D