söndag 8 februari 2009

JAG KOM!!

Mina damer och herrar, jag vet inte hur många av er som följt min blogg tillräckligt för att veta om det, men jag kommer aldrig med killar. Aldrig som i att det var 4 år sedan det hände sist.

Tills idag.

Igår började vi prata lite om att utforska baken mer och jag undrade om inte han skulle vilja ha en vibrator där, eftersom han tidigare sagt att han tycker om stimulans av analen. Det ville han gärna! När han sedan fått prova på det var jag inte sen att visa att jag tyckte om samma behandling, något han inte var sen att applådera.
Närmare än så tänker jag inte gå på det ämnet nu, nu är jag allt för uppspelt över vad det ledde till.

På morgonen idag vaknade vi och började snart gosa till det riktigt härligt. Han sa att han ville kedja fast mig och bara det gjorde att rysningar spelade genom kroppen på mig. Han satte mig med armarna ovanför huvudet med ett par bojor, ena ankeln vid vänser fotända, andra vid höger med andra. Helt fast och helt utlämnad. Fantastiskt.
Han började först slicka och pulla mig lite och jag märkte direkt att idag var en bra dag, jag var riktigt känslig. Snart plockade han fram en vibrator som han började leka med i mig och på klitoris samtidigt som han smekte min röv. Redan då kändes det som att det nästan skulle hända något, men inte än.
Efter en stund letade han upp en ögonbindel och satte den på mig så att jag heller inte skulle kunna ana för mycket vad som väntade. Han satte sin kuk mot min mun och lät mig suga honom, något jag verkligen älskar att göra. Jag hörde en vibrator sättas igång och visste inte vad jag skulle vänta mig, men när jag snart hörde hans stön öka och reaktionerna i hans kropp förstod jag vad han höll på med. Det tände mig ännu mer och jag sög och sög för att få höra honom njuta. När han inte kunde hålla sig mer gled han ner mellan mina ben, särade på mina blygdläppar och tryckte in sin kuk i mig. Jag njöt i fulla drag och ville att han bara skulle fortsätta och fortsätta.
Plötsligt brände det som eld på mitt bröst. Jag skrek till och förstod efter någon sekund vad somhade hänt. Han hade smugit dit ett ljus och hällt stearin på mig. Efter den första chocken kom njutningen och han fortsatte att hälla skvättar över mig medan han fortsatte att pumpa in i mig.
Han bestämde att nu ville han ändra lite, så han tog loss benen och bytte plats på dem, så att jag fick lägga mig på mage istället. Medan han tog mig bakifrån passade han på att smiska mina skinkor lite och även massera min bak lite till. Han vet hur mycket jag älskar det och jag var inte sen med att visa det heller. Han tog lite glidmedel på ett finger och gned det mot den trånga öppningen en stund innan han lät det glida in och vi båda stönade än högre. Efter det tog det inte lång tid för honom att komma och han skakade snart av orgasm länge och väl.

När han lugnat sig böjde han sig ner för att släppa loss mig. Då sa jag att det skulle han inte alls göra, han var inte färdig än. Ett brett leende visade sig på honom och han vände på mig så att han fick bättre tillgång. Han började massera med en vibrator mot min klitoris och jag var så kåt och njöt så att jag kände att det kanske fanns en chans trots allt. Bad honom släppa loss mig så att jag kunde hjälpa till och beordrade snart om att ännu en vibrator skulle plockas fram och smörjas in. Den fick han ansvar för och han satte sig villigt mellan mina ben och började massera min anal igen. Jag la bindeln över mina ögon så att jag kunde koncentrera mig helt.
Det tog en stund av njutning och sen kände jag den slutgiltiga, kittlande spänningen byggas upp. Jag kunde knappt tro det, men snart knuffades jag över gränsen och kom.
Jag tror inte han fattade det först, men när jag sen slutade och tog bort hans hand började han le väldigt brett. Och jag med.

Blev ett långt inlägg, men det var det fan värt. Första orgasmen med partner på 4 jävla år!

5 kommentarer:

M sa...

Fan va härligt!! Och grattis kanske är på sin plats efter så många år.. :) Låter som en superduperupplevelse. Lång och långt..man vill ju veta e x a k t vad som har hänt ju. ;)

M

Mr M o Selene sa...

Grattis till dig.
Det måste kännas grymt skönt att få en sån orgasm om det inte hänt på så länge.
Spärrar är ju tillför att övervinnas.

Anonym sa...

Underbar bild.
Även om du är dold på bilden så ser du mycket vacker ut.
Jag (säkert många med mig) skulle dö för en bild på din röv och fitta.

Anonym sa...

Sexigt värre!
Du får passa på att tävla i min blogg!

Anonym sa...

Vilken kuk!!