måndag 23 februari 2009

Helgen full

Åter igen en helg utan internet.

I fredags träffades jag Herr Sexträff, Hugo. Vi sågs en liten bit från min lägenhet, gick till en bar och satte oss för att ta en öl och känna lite på vibbarna. Han var inte riktigt lika attraktiv som jag hoppats, men det säger ju ofta väldigt lite om en människa, så jag gav inte upp där. Han följde med mig hem efter en stund. Emma var på fest, så jag visste att hon inte skulle va hemma på ett tag. Vi satt och snackade en stund och det var både trevligt och lite otrevligt på något vis. Antagligen var det delvis för att han var så nervös, men han var väldigt stöddig och försökte ge sken av att vara världens mest självsäkra människa vilket givetvis ledde till att han inte alls framstod som det. Snacket flöt på bra, men det var ändå något jag störde mig på, vet inte helt vad.

Efter ett tag drog vi oss in till sovrummet och började mysa till det. Det första jag märkte var - åh nej, han kan verkligen inte kyssas! Det var en besvikelse så klart, men jag tänkte att då kan det väl bara gå uppför härifrån. Men nej...
Jag är inte den som blir så imponerad av fart, och antagligen är det inte så många andra tjejer som blir det heller och därför tycker jag lite synd om honom, men med Hugo gällde det tydligen först och främst HPM (humps per minute) och att det lät mycket när man gjorde det. Aldrig förr har jag varit med om så mycket daskande och stånkande. Det tråkiga var väl lite att det hade säkert kunnat va riktigt bra om han bara tagit det lite lugnt. De gångerna jag tog över kontrollen och styrde var det riktigt bra, han hade en skön kuk, men så snart det var hans tur drog han igång igen, trots att jag föreslog att han skulle ta det lite lugnt.

Mot slutet var jag ärligt talatlite trött på det och när han sa att han närmade sig blev jag lättad. Dessvärre var han antagligen så nervös att han inte klarade av att komma, så efter att ha försökt komma en stund genom att både han och jag runkat honom föreslog han att vi skulle gå och kyla av oss i duschen istället. Inte mycket mig emot, kände mig inte särskillt mån om att han skulle komma när man märkte att han kände detsamma mot mig.

Efter duschen klädde vi på oss och så åkte han hem. Kändes bra, var inte alls sugen på att sova med honom och jag skulle ju dessutom upp till jobbet nästa dag. Nej, något bra sex var det inte även om det säkert inte var så dåligt som ja framställt det här, men när han igår smsade lite casual och undrade hur min helg varit kände jag inte alls för att svara. Misstänker att han vill träffa mig igen och jag vet att man inte borde döma människor efter första ligget, men med tanke på att han faktiskt använde uttrycket "Oopsie-daisies" vid flera tillfällen under samlaget känner jag att jag nog ändå vill dra ett streck här.


Något som dock ljusade upp helgen betydligt var att jag efter jobbet på lördagen drog hem till Ole för att kolla på lite film och snacka skit. Ole är killen jag skrev om lite i förra bloggen som bjöd ut mig på dejt men jag lät rinna ut i sanden. Vi har umgåtts lite sen dess, främst i grupp och lite ensamma, och jag trivs verkligen bra med honom. Vi har båda de gånger vi gåtts ensamma suttit och snackat fram till runt 7 på morgonen innan vi fått ge upp och somnat och det är sånna saker jag verkligen älskar att göra! Söndagen spenderades i sängen då vi tittade på norska stå-uppare hela dagen och skrattade så vi nästan grät.
Jag misstänker att det bara är mina gamla taker som slår till igen och att jag mest njuter av uppmärksamheten, men jag måste säga att jag känner mig mer och mer dragen till honom för var gång jag träffar honom. Får se om det utvecklar sig eller inte...

Ännu ett läskigt långt inlägg, men så blir det när man har så dåligt internet att man inte har tid att portionera ut saker :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad trist.
Det är bara att beklaga och hoppas då har bättre lycka nästa gång.
Han kanske har sett för många porrfilmer och tror att det bästa man kan göra är att "pumpa"-järnet! :-)

Louise sa...

Nej men Gud vad tråkigt :( Hade ju hoppats att det skulle vara bra ju. Stackare.

Polkadot:: sa...

"Oppsie-daises"
Hahahaha
Hohooohooo

Know the feeling :)
Tack för ett gott skratt, och ledsen för missödet. Men utan att ha läst din blogg (första besöket)så gissar jag att du snart överglänser missödet med något bättre.

Bra skrivet :)
*skrattar fortfarande*