söndag 13 september 2009

Sex på distans

Det här med distansförhållande är lurigt. Pratade just med Ole och båda märker väldigt tydligt av att vi både fysiskt och psykiskt saknar varandra. Han säger vad han vill göra med mig, jag vad jag vill göra med honom. Vi har inte haft något riktigt telefonsex än, men jag misstänker att det är på väg. Webcamkul har vi haft litegrann och det är ganska roligt. Sen blir det ju en del sexting också, och det är alltid kul.

Stackars Ole är så orolig över pojkarna här i Uppsala. Han tycker att eftersom han tycker att jag är så fin och bra borde andra göra det också, men det verkar ändå som att han litar på att jag inte kommer att knulla runt och hålla på. Att jag är flörtig vet han och flörtar gör jag, så är det bara. Men det finns olika sorters flört och jag håller mig till den barnvänliga typen så mycket jag kan.

Vad har ni andra för erfarenhet av förhållande på distans och vad har ni för tips att ge? Det börjar ta lite på krafterna nu faktiskt, har inte alls vant mig än.

1 kommentar:

InUtSprutSlut sa...

Guuud!! Förstår precis hur ni har det! Vi hade ett distansförhållande i ett halvår, hjälpte ganska mycket då att skriva blogg faktiskt! Numera bor vi ihop och det är bättre än någonsin! :)