söndag 13 september 2009

Påkommen

Satt och puggade hos en klasskompis när jag får ett mystiskt sms av Ole. Något om att jag får ringa så snart jag är färdig för han har något att berätta. Jag blev rätt förvirrad och fattade mest ingenting men så snart jag var därifrån tog jag mycket riktigt och ringde till honom.

Han svarade och sa att han gjort något jättedumt. Jag tänkte att nu har han strulat bort resan och kommer inte och hälsar på mig! Så var det dock inte.
Han hade hittat min blogg.
Jag har visat honom en del inlägg jag tyckte var fina, men aldrig direkt på sidan så den har han inte sett. Jag vet inte om jag uttryckligen bett honom att inte leta efter den, men det var ganska uppenbart.

Han hade otroligt dåligt samvete och skämdes så. Jag blev inte så sur utan tyckte mest att det var dumt, mer för hans skull än för min. Sen kom det också fram att det som verkligen fått honom att förstå vad han gjort var att han sett en bild på Eskil och mig. Jag vet inte vilken det var, men den hade fått honom att tänka om ordentligt och han sa att han kände sig liten. Jag fick påminna honom om hur mycket jag tycker om hans penis och att ha sex med honom. Sen var det ju också så att jag valde honom över Eskil. Bara en sån sak.

Nej, jag tror knappast han kommer tillbaka. Men det fick mig ändå att fundera.
Kanske jag inte är så anonym trots allt. Kanske jag spelar ett lite för högt spel. Jag vet inte.

12 kommentarer:

J sa...

man är aldrig helt anonym

Anonym sa...

Jag kanske läser fel men varför ska han ha dåligt samvete om han nu har upptäckt att du har en blogg som dessutom involverar honom själv? Eller förstår jag fel nu? Är det inte du som ska ha dåligt samvete? =) Eller förstår jag rätt om det är så att du har nämnt den men bett honom att INTE läsa den... *förvirrad*

6insthlm sa...

näää helt anonym är man aldrig....

Tråkigt avslut låter det också som... nu kommer jag inte ihåg vad du skrivit om Eskil, men är det inte Olle som gett dig orgasmer på nya nivåer??

För mig betyder det mer än hur stor jag själv har........

Christine sa...

Sexorgasmatron: Jag förstår vad du menar, men jag tror du missuppfattat situationen lite. Ole vet alltså om att jag skriver bloggen och han har gått med på det sedan början. Jag har som sagt visat honom en del av de texter jag skrivit men inte låtit honom läsa på bloggen i övrigt då en del av det är för personligt och sen handlar ju mycket av det gamla om Eskil och det tycker jag inte alls han behöver läsa eftersom det antagligen bara skulle bli tråkigt för honom.

6insthlm: Det stämmer väldigt fint!

Anonym sa...

Hur stor kuk man har kan ju knappast solo allena bestämma ens status som älskare ;) Däremot så kanske det inte är så roligt att läsa om sin partners tidigare sexliv...

Själv så funderar vi en del kring hur MYCKET man skall gå ut med av sitt tidigare sexliv på bloggen egentligen, man kan faktiskt såra partnern utan att mena det.

Mr M o Selene sa...

Det finns ju alltid vänner som vet att man skriver men det gäller ju att dom vaktar sin tunga. Vi har ju en kompis som berättade för Slynan om en bra blogg, men hon kunde inte fatta att det var vi som skrev den.

Vad det gäller Ole så har han ju gett dig otroligt mycket. Det är inte storleken det handlar om utan mera hur man använder den.
//Mr M

Joe2 sa...

JAg vet med vem du är och jag gillar det. Ska bli kul att se vad som händer i Uppsala

Anonym sa...

Saknar dig och dina inlägg.

//Läsaren

Stoltz Sinatra sa...

Högt spel vet jag inte om du spelar, förr eller senare måste man komma ut.

Det blir oftast så när man bloggar om saker och ting, att man syns och rätt som det är så lägger någon ihop saker och ting för att ta reda på vem man är.

Jag håller själv på att stegvis avslöja vem jag är via min blogg.

Det tar tid - Men förr eller senare måste man.

MizzE sa...

Hey, ska vi inte få höra något om hotellnätterna! ;-) För visst har väl Herr Ole varit på besök i Uppsala?

Anonym sa...

Det er nok best å forsøke og holde seg anonym, men det er jammen meg ikke alltid like lett.. =/

Bloggslynan sa...

Lät inte så skoj...den enda som vet om min blogg är min Man och det märks när han varit ute på den för då kan man få lite antydningar om vad som står där...men han vet att jag vill vara anonym så det är inget bekymmer för honom och jag kan ju skriva vad jag vill eftersom jag faktiskt oftast redan har pratat med honom om det...;)